اس ام اس عاشقانه و جدید 93سری ششم
نوشته شده توسط : شبنم

لبخند میزنم؛
اوفکر میکند که بازی رابرده
ولی نمیداند من با هرکسی رقابت نمیکنم

www.tanabedar.loxblog.com

کاش میشد در این شهر دکتری پیدا شود
تا تورا برایم تجویز کند
تا باورت شود حال من تنها ، با تو خوب می شود

www.tanabedar.loxblog.com

آشق رو از این به بعد اینجوری بنویس...
چون همیشه سرش کلاه میرود...

www.tanabedar.loxblog.com

چرا همیشه به سلامتی...؟
این دفعه تو روح اونایی که ادمو وابسته میکنند بعد ول میکنند...

www.tanabedar.loxblog.com

به سلامتی ما دخترا...
که میگیم این یکی با بقیه فرق میکنه...
بعد اونوقت پسره میگه اینم یکیه مثل بقیه...

www.tanabedar.loxblog.com

مهلت بده میروم....!
فقط پایت را بلند کن...!
غرورم ار جمع کنم...

www.tanabedar.loxblog.com

بزرگترین اشتباهم این بود که التماست کردم...
بمونه...
نمی ارزید دیر فهمیدم...

www.tanabedar.loxblog.com

دنیا دل منو ببین تنهاترین خلق خداست...
همیشه هرچی خواستمو داغشو رو دلم گذاشت...
شدم اواره کوچه.تموم شده تحملم...
خسته از تموم روزا حتی روز تولدم...

www.tanabedar.loxblog.com

کوچیک که بودیم تنها کفشمونو اشتباه میپوشیدیم
اما حالا چی؟
بزرگ شدیم تنها کار درستمون پوشیدن کفشمونه...

www.tanabedar.loxblog.com

در غروبی گریه کردم هیچ کس یادم نکرد...
آرزوی مرگ کردم مرگ هم یادم نکرد...

www.tanabedar.loxblog.com

باشد افتخارم که رفاقت با تو دارم...
در این عالم مرا بس گلی چون تو دارم...
چو نیستی در کنارم ولی یاد تو را در سینه دارم...

www.tanabedar.loxblog.com

لاک پشتها هم عاشق میشوند...
ولی تحمل درد عشق براشون راحته...
چون حداقل عشقشون اروم اروم ترکشون میکنه...

www.tanabedar.loxblog.com

یکی بود اون یکی هم بود...
از بد شانسی من چند تا دیگه هم یواشکی بود...

www.tanabedar.loxblog.com

گل اگر خار نداشت
دل اگر بی غم بود...
اگر از بهر پرستو قفس تنگ نبود....
زندگی. عشق . اسارت. همه بی معنا بود

www.tanabedar.loxblog.com

پرسید بخاطر چی زنده هستی؟..
با اینکه دلم فریاد میزد بخاطر تو...
با یک بغض غمگین گفتم:بخاطر هیچ...
پرسیدم بخاطر چی تو زنده هستی....
در حالی که اشک در چشماش جمع شده بود گفت:
بخاطر کسی که بخاطر هیچ زنده است...

www.tanabedar.loxblog.com

آزارم میدهد زندگی...
وقتی در درونم را میداند اما راهی جز صبر پیش پایم نمیگذارد...

www.tanabedar.loxblog.com

به سلامتی کسایی که به پای هم پیر شدن...
اما از هم سیر نشدن...

www.tanabedar.loxblog.com

این شعرها بروند به جهنم...
من فقط دیوانه ان لحظه ام...
که قلب زیر سرم دستو پا بزند....

www.tanabedar.loxblog.com

بهشت هم خشک سالیست....
این را دیشب از کف پای مادرم فهمیدم که ترک خورده بود...

www.tanabedar.loxblog.com

این روزها خوابم نمیبرد...
فقط میخوابم تا بیدار نباشم....

www.tanabedar.loxblog.com

هر خاطره زخمیست که من یاد تو باشم...
هر یاد دردیست که من بیمار تو باشم...

www.tanabedar.loxblog.com

ایرادی نداره...


این شبها که من تورا اه میکشم...


تو در اغوش دیگری نفس عمیق بکش تا دیوانه ترش کنی...

www.tanabedar.loxblog.com

بعضی ها مرگ مغزی شده اند انگار!!!


هر روز قلبشونو اهدا میکنن به یکی...

www.tanabedar.loxblog.com

همه درست شبیه هم هستن...


فقط بعضی ها بهتر و باور کردنی تر دروغ میگویند...

www.tanabedar.loxblog.com

بغضهایم را به اسمان سپرده ام....


خدا بخیر کند باران امشب را...

www.tanabedar.loxblog.com





:: بازدید از این مطلب : 1006
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: